Veelgestelde Vragen
U vindt de polisvoorwaarden onder het kopje 'Downloads' of klik hier om de polisvoorwaarden in te zien. Het eigen risico is € 50,- per gebeurtenis per toestel, tenzij anders op uw polisblad vermeld staat. U ontvangt een nieuw polisblad nadat wij schriftelijk een aanvraag of wijziging van u hebben ontvangen. Wij hanteren geen afschrijvingsregeling. Dit betekent dat het niet uitmaakt hoe oud de toestellen zijn. Wij vergoeden hierbij op basis van vervanging. Ons advies is om deze nota dan wel te betalen en zodra de gegevens van de nieuwe toestellen bekend zijn, deze als wijziging op de bestaande polis door te geven. Wij verrekenen dan de nieuwe premie met u. U kunt uw polis wijzigen door het wijzigingsformulier op deze site in te vullen. Het is niet mogelijk een wijziging telefonisch door te geven. Ja, dit kunt u doen door middel van een mail of door middel van het wijzigingsformulier. Het is niet mogelijk een wijziging telefonisch door te geven. Ja, dit kunt u doen door middel van een mail of door middel van het wijzigingsformulier. Het is niet mogelijk een wijziging telefonisch door te geven. U kunt een adreswijziging schriftelijk per brief of via het contactformulier doorgeven. U kunt uw polis uitsluitend schriftelijk per brief, per mail of via het wijzigingsformulier opzeggen. Het is niet mogelijk een opzegging telefonisch door te geven. Na de eerste periode van 12 maanden is de polis dagelijks opzegbaar waarbij rekening gehouden wordt met een opzegtermijn van 1 maand. Er dient een volledig ingevuld schadeformulier naar ons te worden opgestuurd. Klik hier om uw schade te melden via ons digitale schadeformulier Er dient een volledig ingevuld schadeformulier naar ons te worden opgestuurd. Klik hier om uw schade te melden via ons digitale schadeformulier De nota voor uw nieuwe vervangende toestel(len) dient te worden gedeclareerd bij uw zorgverzekeraar. Het antwoord over het -al dan niet- vergoeden van de nota wordt een vergoedingsverklaring genoemd. Bij afwikkeling van een schade betalen wij de schade-uitkering onder aftrek van het van toepassing zijnde eigen risico conform de polisvoorwaarden rechtstreeks aan de audicien (of leverancier) van het vervangende toestel.Algemeen
Waar vind ik de polisvoorwaarden?
Wat is mijn eigen risico?
Wanneer ontvang ik een nieuw polisblad?
Wat is de vergoeding voor oudere toestellen?
Ik heb een nota voor het nieuwe jaar ontvangen, maar ik verwacht binnenkort nieuwe toestellen?
Opzeggen (met een maand opzegtermijn) en een nieuwe aanvraag doen kost u en ons meestal meer tijd en poliskosten.
Wijzigen
Hoe wijzig ik mijn polis?
Klik hier om naar het wijzigingsformulier te gaan.Ik heb nieuwe toestellen, moet ik dit doorgeven?
Het serienummer van mijn toestel(len) is gewijzigd, moet ik dit doorgeven?
Hoe geef ik een adreswijziging door?
Opzeggen
Hoe zeg ik mijn polis op?
Wat is de opzegtermijn van mijn polis?
Schade
Wat moet ik doen bij schade?
Na ontvangst kunnen wij de schade in behandeling nemen en zullen wij u verder informeren.Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing?
Wat wordt bedoeld met een vergoedingsverklaring van de zorgverzekeraar?
Aan wie keren wij uit?